1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21  
Księga założona: 29.06.2001.


Książka gości należy do serwisu: Madzia - moja pierwsza kolorowa strona.
Cześć !!!!
Witam w mojej księdze gości. Możesz tutaj zostawić swój wpis.

Wpis zatwierdza Madzia!!!
Na pytania zadane w księdze gości odpowiadam meilem!
MÓJ ADRES E-MAIL: madzia@olp.pl wpisz się do księgi!

400.

Myśle że Twoja Stronda jest świetna czymaj tak dalej.
imię: Darek , dnia: 10.08.2002
e-mail: Dareczek_12@tlen.pl
www: nie podano

399.

dzieki za to za mi pomoglas to moj blog zajrzyj koniecznie
imię: martyna , dnia: 09.08.2002
e-mail: martyna1990@wp.pl
www: http://matiztynka.blog.pl

398.

Madzia twoj blog jest naprawdę zaczepisty.Pamiętasz Hermionę G. z czatu Harry Potter ( kwieceń 2002) .Widziaam toje inne blogi Aleten jest najlepszy .Proszę napisz do mnie i podaj swój adres e- meil i gg. Pozdrowionka Wil Żabcia
imię: Iga Will , dnia: 09.08.2002
e-mail: igagarbaczewska@wp.pl
www: nie ma

397.

Hippocampus elegancko pozdrawia !!!
imię: Hippocampus , dnia: 08.08.2002
e-mail: kontakt@hippocampus.prv.pl
www: http://www.hippocampus.prv.pl

396.

Gratulacje! Mnostwo osob bierze gify z Twojej strony!! :-) I ja skorzystam ^_^ A moze bys tu umeiscila te obrazki co sa na GG...?
imię: aaneczkaa , dnia: 08.08.2002
e-mail: nie podano
www: http://aaneczkaa.blog.pl/

395.

Wyjechałam na kolonie !!! Wracam 20 sierpnia wieczorem. Bye bye...
imię: Madzia , dnia: 08.08.2002
e-mail: madzia@olp.pl
www: http://www.madzia.olp.pl

394.

Czesc qll stronka ale niestety nie wiem jak wstawic tło na bloga jeśli wiecie to odpiszcie na nr gg 2383699
imię: Paula , dnia: 08.08.2002
e-mail: linkka@poczta.onet.pl
www: http://ma-l-u-t-ka.blog.pl

393.

Hejeczka!!! Czy mogla bys mi zrobic banner? i takie "guziki" jak "archiwum", "cosik o mnie", "ksiega Sladow",itd
imię: $DoLaR$ , dnia: 08.08.2002
e-mail: zelgadon111@wp.pl
www: http://dolar.blog.pl | slayers.blog.pl

392.

Sloneczko .. jestes urocza szkoda tylko ze taka mloda .. bynajmniej ze zdjec tak wynika :-( pozdrowka wielkie ... cmmmmok Piotr z Gliwic
imię: Kondziorek , dnia: 08.08.2002
e-mail: pwr1@go2.pl
www: brak

391.

cze nie znamy sie ale masz fajny blog przyjdz do mnie oki???
imię: Marta , dnia: 06.08.2002
e-mail: marta1992r@wp.pl
www: http://marittima.blog.pl

390.

Powiedzialas mize znajde odp. ale niestety nie rozumiem z tym tłem:( JAk byś mogła mi pomuc i w mojej gsiedze gosci mi odp. na 1 pytanko... Jak zrobic zeby zablokowac kopiowanie czyli jak np. ktos cos bedzie chcial skopiowac moj gif to mu sie pokaze "hehe... chcialbyś" prosze odp. mi w ksiedze gosci
imię: asia , dnia: 06.08.2002
e-mail: asiulek_n@o2.pl
www: http://asiulekk.blog.pl

389.

cześć dzięki tobie zrobie własną strone(fajne dols)
imię: Jenny szatynka , dnia: 05.08.2002
e-mail: nie podano
www: http://jenny szatynka.blog.pl

388.

cze fajna stronka z jakiej stronki nasz dolsy odpisz mi na e-mail,albo wpisz się do księgi gości
imię: karolina , dnia: 05.08.2002
e-mail: smok_a@wp.pl
www: http://dlugowlosa.blog.pl

387.

Siema, nieznam Cie, tez mnie pewnie nieznasz :) , ktos podal ten adres jako temat na LANChacie to wpisalem, niezla strona, moja jest lepsza ;P jak zrobie :D kiedys. Baj pozdrawiam PS: na 12 lat nie wygladasz
imię: mesjasz , dnia: 05.08.2002
e-mail: mesio00@wp.pl
www: nie podano

386.

piękna strona... zapraszam na mój blog.
imię: paulina , dnia: 05.08.2002
e-mail: paucia77@wp.pl
www: http://p-a-u-c-i-a.blog.pl

385.

Stronka jest po prostu wygrzebista. To właśnie to czego szukałam. Fajnie :) Pozdrawiam :)
imię: Pinka , dnia: 05.08.2002
e-mail: nie podano
www: http://dotyk.blog.pl

384.

Niom widze że dołożyłaś to zdjątko fajnie :)
imię: ZioMaLa , dnia: 05.08.2002
e-mail: ziomala13@o2.pl
www: w budowie

383.

Widze że uaktualniłaś fotki ale mogłaś zostawić tą w różowych okularach spięty w kucyku na tle biurka czy jakoś tak. PoZdRoWiOnKa
imię: ZioMaLa , dnia: 04.08.2002
e-mail: ziomala13@o2.pl
www: w budowie

382.

Co za ulga, żadnych śpiewających pijaczków:). I jaka śliczna oprawa graficzna... no masz talent! Więcej takich stron w internecie...
imię: BakerStreet , dnia: 04.08.2002
e-mail: nie podano
www: nie podano

381.

bardzo fajna strona!!
imię: ::*aska-aska*::- , dnia: 04.08.2002
e-mail: nie podano
www: http://aska-aska.blog.pl

380.

nie wiem co by tu napisać:)
imię: Łukasz , dnia: 03.08.2002
e-mail: flakstone@poczta.onet.pl
www: nie podano

379.

ciekawie tu ale roboty masz co nie miara
imię: Przemo , dnia: 03.08.2002
e-mail: przemo.blog.pl
www: http://przemo.blog.pl

378.

Ja jeszcze raz. Przejrzałem chyba wszystko. To jest niesamowite. Brak mi słów uznania.
imię: Wrotek. , dnia: 02.08.2002
e-mail: 5w@wp.pl
www: nie podano

377.

Słuchaj Madzia ta stornka to normalny odlot. szukałam jakis fajnych gifów do mojego bloga i znalazłam u ciebie: jak zrobic bloga. Zajrzałam tam no i zobaczyłam co muszę zrobić żeby mój bloguś stał sie lepszy. Efekty już widać. Jak chcesz to się sama przekonaj. i to wszystko dzieki tobie. jeszcze raz ci dziekujemmm. jesteś KOFFFANA przez duże F
imię: Tasia , dnia: 02.08.2002
e-mail: ta.si.a@wp.pl
www: http://tasiek.blog.pl

376.

Cześć Magda, jestem pod wrażeniem. Właśnie przeglądałem www w poszukiwaniu jakichś ciekawych tełek i już mnie zaczynało coś brać. Twoja strona potwierdza, że faceci to niechluje, bałaganiarze i leniuchy. Każda strona uczyniona męską ręką, na którą dzisiaj zajrzałem składała sie z topornych przykładów, miliona ślepych linków i bezczelnych samoładujących się stronek do kasyn, bannerów i diabli wiedzą czego, że o koszmarnie długim ładowaniu nie wspomnę. A tu, proszę: sama subtelność, delikatność, przejrzystość(!) i loading "esspresso". Brawo, tak trzymaj, życzę dalszych sukcesów.
imię: Wrotek , dnia: 02.08.2002
e-mail: 5w@wp.pl
www: nie podano

375.

Bardzo fajna stronka bardzo mi sie podoba i w ogole jest ok. Zparaszam na moj blog...:)
imię: Marcin , dnia: 02.08.2002
e-mail: raiseen@wp.pl
www: http://raiseen.blog.pl

374.

SSSSUUUUPPPPeeerrr strona! Masz wielką wyobrażnie pozdrawiam :D
imię: kropka , dnia: 02.08.2002
e-mail: nie podano
www: http://www.republika.pl/horrorek12/

373.

Madzia mówie ci masz super stronke :) nawet nie wiedziałam że strona może być taka ciekawa i pełna gifów i innych przydatnych rzeczy. Naprawde ci gratuluje bo strona jest naprawde the best i właśnie chyba dodam cię do linków na moim blogu :). Pozdrawiam
imię: Emilka , dnia: 02.08.2002
e-mail: aklimee@wp.pl
www: http://emilka-a.blog.pl

372.

Witaj Madziu ! Powiem tylko,ze powalilas mnie z nog!! SUUPEROWO fachowo zrobiona strona! Po prostu slow mi brakuje! Mam osiemnascie lat (hehehe,od JUTRA ihihih),a nie potrafie tyle co TY, moze dlatego,ze dopiero zaczynam! ;D Jestem pod WRAZENIEM! OBY TAK DALEJ! Zapraszam w moje skromniutkie progi Bloga :) Buziaki, pa pa
imię: b-e-b-e , dnia: 02.08.2002
e-mail: gagar@poczta.onet.pl
www: http://b-e-b-e.blog.pl

371.

Twoja strona jest cudowna! Wskazówki dotyczące blogów bardzo mi pomogły. Świetne gify. Tak trzymaj!!!
imię: monicca , dnia: 01.08.2002
e-mail: monica_904@poczta.onet.pl
www: nie podano

370.

Fajnutko tu masz wiele mi to pomoglo w stronie tylko nie wiem np jak wstawic gify nie mozna wlaczyc ich aby dostac ich adres
imię: Kuba , dnia: 01.08.2002
e-mail: komajnista11@poczta.onet.pl
www: http://dzakop.blog.pl

369.

Masz seryjniastą tą stronke!!!!!!!!!!!! Bardzo mie isem tu podoba! Jest taka orginalana :)))))) Jestes DE BEŚCIARA!
imię: Jagoda , dnia: 31.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://happy-girl-jagoda.blog.pl

368.

Bardzo wypas stronka :) he he gratuluje osiągnięć w tym wieku :) (ja jak miałem 12 lat to mama mi kompa uruchamiała :) Nara
imię: Ripek , dnia: 31.07.2002
e-mail: ripbartek@poczta.onet.pl
www: http://ripek.blog.pl

367.

No No jest co poczytać a przede jest coś dowysłania smsem do znajomych. Tak trzymać!
imię: Artur , dnia: 31.07.2002
e-mail: artur.mikolajczak@wp.pl
www: nie podano

366.

3maj tak dalej...:)
imię: Dzwonek , dnia: 31.07.2002
e-mail: Bumi@interia.pl
www: http://dzwonek.blog.pl

365.

Piszcie domnie na mój numer Gadu-Gadu. Ta strona jest super!!!!!!
imię: Marta , dnia: 31.07.2002
e-mail: will_marta@go2.pl
www: Mój numer Gadu-Gadu:2751204

364.

Ale ja jestem głupia... Odkryłam twoją stronkę dawno ale czy wpisałam się do księgi?? Hm...więc nadrabiam straty i się wpisuje .I jak zawsze mam pytanie: Przy czyjej pomocy załóżyłś tą stronkę? Czy do zrobienia tej strony potrzebowałaś jakiś kursów czy gdzieś, ktoś cię uczył robić stronki czy poprostu sama z siebie się powoli połapałaś czy też masz wrodzony talent do tworzenia stronek?? Proszę odpowiedz na to pytanie!!!!!!!!!
imię: ZioMaLa , dnia: 30.07.2002
e-mail: ziomala13@o2.pl
www: http://marlena13.blog.pl

363.

twoja strona jest naprafde super a ty jestes naprafde bardzo ladna a co wazne ja w tym moim opowiadaniu zmienilam imiona no...zebyscie nie mogli mnie rozpoznac:)
imię: ada , dnia: 29.07.2002
e-mail: afrodytka@poczta.3.pl
www: http://sephora.blog.pl

362.

Super stronka :D Dobrze, ze jest ktoś taki jak ty, kto zamieszcza takie świetne gify :D Widze, ze ty tez kochasz W.I.T.C.H tak jak ja :) Pozdrawiam cieplutko :)
imię: Sarna , dnia: 29.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://wednesday.blog.pl

361.

Cze, masz b. fajną stronkę i nie szkodzi ze jest tak przeładowana bo oto właśnie chodzi, pozatym wchodzę tu juz rok, a ciągle pisze na glównej ze masz 12 lat, no coż nie starzejemy się co nie?
imię: Marek , dnia: 28.07.2002
e-mail: marek16@wp.pl
www: nie podano

360.

Niezła stronka!!!!
imię: Przemo , dnia: 28.07.2002
e-mail: przemo.blog.pl
www: http://przemo.blog.pl

359.

cZESC Madziu :) Masz bardzo ładna stronrę zyczę Ci powodzenia w proawdzeniu jej :)Zapraszam do mnie na http://kwiatuszek14.blog.pl pozdrawiam :)
imię: _roza_ , dnia: 27.07.2002
e-mail: mslodziutka@tlen.pl
www: http://kwiatuszek14.blog.pl

358.

Wiesz nie wieże rze ty masz 12 lat bo wyglądasz na 23 lata i nie wciskaj nam kitu.
imię: Patrycja , dnia: 27.07.2002
e-mail: iza1022@wp.pl
www: nie podano

357.

Dzieki wielkie za e-maila
imię: Ditta , dnia: 25.07.2002
e-mail: ja_ditta@o2.pl
www: http://qaczorek.blog.pl

356.

Mam pytanie:Jak sie stawia blokade na obrazki na blogach?Chodzi o to, zeby nikt nie sciagal gifow z mojego blogusia:) Odpowiedz przeslij mi na e-maila.Z gory dzieki. p.s Masz swietna stronke;]
imię: Monika , dnia: 25.07.2002
e-mail: yogi15@poczta.onet.pl
www: http://eithne.blog.pl

355.

Masz zarabista stronke cool gify.Duzo gifów z twej stronki jest na moim blogu wpadnij koniecznie i wpisz sie do ksiegi gosci. Pozdrowienia od Asi
imię: Asia , dnia: 25.07.2002
e-mail: deskopterk@wp.pl
www: http://asia101.blog.pl

354.

hejka:)))Ty to masz super stronka, bardzo,bardzo duzo na niej masz:))Bede tu czesto zagaldala:)Dzieki za wpisik i wogole jestes spoko:)
imię: Monika , dnia: 25.07.2002
e-mail: moniakolek@wp.pl
www: http://www.facetka.pl

353.

Cze?ć Madziu ^^!!! Cool stronka, mash prawdziwy talencior do robienia takich rzeczy :). Zaglšdam tu chyba 10 raz ale dopiero siem wpisuje do twojej księgi :). Oki nie marudze ^^. papapa!!! :***
imię: vampire-girl , dnia: 24.07.2002
e-mail: iria_11@wp.pl
www: http://vampire-girl.blog.pl

352.

elloo.. madziu koffana! ty to mass talencik same ładne stronka ta tes jest piekna a te dollsy :P bomba.. boskie są czy moge sobie z tfojej stronki...skopiofac dwie lalecki... na bloga? bardzoo plisss na zezwolenie hi hi :=] z góry biggg dzieki cmok koffana!
imię: FrYtA , dnia: 24.07.2002
e-mail: frytka17@bravo.pl
www: http://frycia.blog.pl

351.

Z Twojej strony najbardziej podoba mi się część o BrainStorm,bo uwielbiam ten zespół:mam ich autografy,byłam na koncercie,a boski Reynard przeszedł niecałe pół metra ode mnie.Odpisz,bo chyba mamy wspólne tematy.PA!!!!
imię: BrainStormijka , dnia: 23.07.2002
e-mail: Briss777@poczta.onet.pl
www: niestety nie mam

350.

kulcik stronka i ladna tak jak ty ^^:)
imię: Zel-malbork , dnia: 21.07.2002
e-mail: gohan1989@interia.pl
www: http://zelgadis1989.blog.pl

349.

Masz zarabista stronke cool gify.Duzo gifów z twej stronki jest na moim blogu wpadnij koniecznie i wpisz sie do ksiegi gosci. Pozdrowienia od Asi
imię: Asia , dnia: 20.07.2002
e-mail: deskopterk@wp.pl
www: http://asia101.blog.pl

348.

stronka jest fajowa i lubie ja. jestem raczej pesymistka a tu sa same slodkie wiersze szkoda ze nie ma takich bardziej smutnych i prawdziwych mowiacych o codziennym zyciu.dzieki...
imię: kate , dnia: 19.07.2002
e-mail: jygi@interia.pl
www: nie podano

347.

Madzia!!Stronka super,super,super razy 1000000000. Ta stronka najbardziej ze wszystkich mi się podoba...Ciekawe ile czasu musiałaś jej poświęcić...Fajniutkie są twoje Dollsy z działu gify...Pozdrowionka i wesołych wakacji!!!!!!!
imię: Paulina , dnia: 19.07.2002
e-mail: linka.paulinka@wp.pl
www: http://www.spineczka00.republika.pl

346.

Cześć Cudna masz stroniczkę tak jak gify!! Sciągnęlam sobie kilka!! Trzymaj tak dalej i zapraszam na moje strony!! PoZdRaWiAm
imię: psina , dnia: 19.07.2002
e-mail: karolina.j@wp.pl
www: http://sunia.blog.pl http://psina.nlog.pl

345.

cześć masz bardzo fajną stronkę!! Sciągnęłam sobie kilka gifów z Twojej www!! zapraszam do mnie!! Trzymaj tak dalej!!
imię: psina , dnia: 19.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://sunia.blog.pl http://psina.nlog.pl

344.

je jestem 330 hura trosze masz tu balaganu ale ok jest stronka
imię: remik , dnia: 17.07.2002
e-mail: remcioo@.onet.pl
www: nie podano

343.

Ta strona to największa kaszana w całej sieci!!! Pojebana i niegodna Enrique!!!!
imię: Kicia Milena , dnia: 17.07.2002
e-mail: mila88@poczta.onet.pl
www: nie podano

342.

MASZ WYJĄTKOWO LIPNĄ STRONKĘ: przekolorowana, bez gustu, straszne kolory, bardzo rzadkie aktualizacje (choć co się dziwić - jak się wchodzi na tą stronę to aż oczy bolą), uogólniając - fatalnie. Chyba masz pałę z informatyki. bo ja szóstkę!!! Popracuj nad tym czymś, bo inaczej wywalą to z sieci !!
imię: zdegustowana :( , dnia: 17.07.2002
e-mail: agatawieczorowka@wp.pl
www: nie podano

341.

Na tej stronie jest naprawdę bardzo fajnie ! Podobająmi sie gify, są fajne fotki ... suuper.
imię: Justyna , dnia: 16.07.2002
e-mail: Justyna_ok@poczta.onet.pl
www: nie podano

340.

Niezła strona!
imię: Elu Thingol , dnia: 16.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://www.melinka.prv.pl

339.

Zapraszam na mojego bloga truskawinka.blog.pl ta stronka jest super
imię: Truskawinka , dnia: 16.07.2002
e-mail: karpop@interia.pl
www: nie podano

338.

Super strona i jakie fajne gify!!! Nareszcie wakacje polecam wszystkim się zakochać. Ja już to zrobiłam i... bardzo szczęśliwa!!!!!!!!
imię: Karolina , dnia: 15.07.2002
e-mail: karpop@interia.pl
www: nie podano

337.

Masz taką wyrąbistą stronkę,że mocniej się chyba nie da!!!!!!!!!!!!! Pozdrowionka i papatki!!!!
imię: gwiazdeczka , dnia: 15.07.2002
e-mail: gwiazdeczka_7@tenbit.pl
www: http://www.gwiazdusia.prv.pl

336.

Cześć. Niezła ta stronka i niezła laska tą stronke założyła:-).
imię: Paweł , dnia: 15.07.2002
e-mail: driver@skrzynka.pl
www: http://driver-tg-14.blog.pl

335.

Fajna stronka Madziu wiesz,że dałam Ci linka bardzo ładna jestem tu już 20 razy.Pozdrorwionka i zapraszam na moja toplistę.:)Pa-pa
imię: Ania , dnia: 15.07.2002
e-mail: sonetka11@wp.pl
www: http://sonetka.blog.pl

334.

masz 12 lat???zdecydowanie na tyle nie wyglądasz.a jak na twój wiek to stronka jest cool
imię: pierzasta , dnia: 13.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://pierzasta.blog.pl

333.

sluchaj twoja stronka jest cool!! ej przeslij mi maila czemu ja nie umiem na mojej stronce swoich zdjec wlozyc i jak sie na swojej stronce mp3 zaklada popzdro
imię: karolcia , dnia: 13.07.2002
e-mail: karo14@tenbit.pl
www: nie podano

332.

Madziu, jestm pod wrażeniem :-))). Odtąd będę często zaglądała na Twoją stronkę. Tak trzymaj !!!
imię: Ewa , dnia: 12.07.2002
e-mail: nie podano
www: nie podano

331.

chce bys mi pomogla przy zrobieniu stronki moj numer GG:3010366 lub 2235842
imię: patrycja , dnia: 12.07.2002
e-mail: patiska@interia.pl
www: http://dedolka.blog.pl

330.

Ta strona jest odjechana znalazłam tutaj to czego szukałam, choć mogły by się tu znalesc tekst piosenek Shakiry
imię: Joanna , dnia: 12.07.2002
e-mail: odludek875@poczta.onet.pl
www: nie podano

329.

Wyjechałam!!! Wracam w niedziele 21 lipca wieczorem. Bye bye...
imię: Madzia , dnia: 12.07.2002
e-mail: madzia@olp.pl
www: http://www.madzia.olp.pl

328.

to znowu ja, podaje Ci mój numer gg 1640437,codziennie jestem dostepna
imię: Agnieszka , dnia: 11.07.2002
e-mail: agusia790@poczta.onet.pl
www: nie podano

327.

Przyznam że jak na 12 latke tio bardzo przyzwoita strona;))) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz na www.fantasy.prv.pl
imię: Adalgrim , dnia: 11.07.2002
e-mail: adalgrim@wp.pl
www: http://historia-zycia.blog.pl

326.

czesc!moj nr gg to 3338971!;P:P:);):[;[
imię: Marcela01 , dnia: 11.07.2002
e-mail: Marcela01@wp.pl
www: http://marcela01.blog.pl

325.

Twoja strona jest cudna, gify zabójcze dzięki nim moja strona będzie śliczna. Wieeeeelkie całuskiiii
imię: Asia-cartoonka , dnia: 11.07.2002
e-mail: wredzizna@poczta.onet.pl
www: http://kreskoweczka.blog.pl

324.

no oki moze byc ale powiedz siostrze zeby zmienila zmienila swoja bo jest do kitu!!!!!
imię: monika , dnia: 10.07.2002
e-mail: jacekhernet@hoga.pl
www: nie podano

323.

Gratulacje, zauważyłem że jestes bardzo zdolna. Pozdrawiam
imię: Konrad , dnia: 10.07.2002
e-mail: konradz@cst.tpsa.pl
www: nie podano

322.

Fajna stronka!!!Skad masz te fajne ruszajace sie za myszka stokrotki??? Przyślij mi mailem strone lub gotowe hasło html. Z góry dzięki
imię: agusia , dnia: 10.07.2002
e-mail: agusia790@poczta.onet.pl
www: nie podano

321.

cze madzia. masz śwetna stronkę. na niej jest poprostu wszytko. wpadnij do mnie na blogusia. 3maj się. pozdroofka.
imię: Martyna , dnia: 09.07.2002
e-mail: mar_tyna1@wp.pl
www: http://sweet-coyote.blog.pl

320.

bardzo podoba mi się twoja stronka czekam na nnową z niecierpliwością pozdrawiam!!!
imię: ulka , dnia: 09.07.2002
e-mail: urszula@voltronik.pl
www: nie podano

319.

Super Stronka !
imię: Michał , dnia: 09.07.2002
e-mail: iglesias4@wp.pl
www: http://strony.wp.pl/wp/iglesias4

318.

cze masz exstra stronkę. Bardzo ale to bardzo mi siem podoba i zapraszam na mój blog.papa
imię: kasia , dnia: 08.07.2002
e-mail: britney30@poczta.onet.pl
www: http://kasia-basia.blog.pl

317.

madziu, bardzo podoba mi se twoja strona. chciałabym wiedziec jak ją zrobiłaś. wiele razy wchodziłam na strone www.olp.pl ale tam za to nie wiem w co wejsc by budowac strone pomóz mi ty albo ktos kto to wie
imię: madzia , dnia: 08.07.2002
e-mail: madaczek@poczta.onet.pl
www: nie podano

316.

Natalia uwielbiamcie i bardzo bym chciała abyś powtiużyła wszystkie odcinki zbuntowanego anioła
imię: magda , dnia: 08.07.2002
e-mail: gorzechowski @.chello.pl
www: nie podano

315.

Jestem pod ogromnym wrażeniem strony przygotowanej przez bądź co bądź bardzo młodą i haryzmatyczną osóbkę. Boję się myśleć kim stanie taka energiczna kobieta za kilka lat, ale życzę dużo wytrwałości w osiąganiu celu. Klaudiusz
imię: Klaudiusz , dnia: 06.07.2002
e-mail: conqeror@bankier.pl
www: nie podano

314.

extra stronka madziu!a tak przy okazji: założyłam sobie bloga i nie wiem paru rzeczy.proszę o kontakt.pozdrowionka:)
imię: nimbusia , dnia: 06.07.2002
e-mail: nimbuska@poczta.onet.pl
www: http://borsuczyca.blog.pl

313.

Twoja strona jest bardzo ładna.Naprawdę jedna z lepszych co widziałam...Wesoła,kolorowa,pomysłowa...BRAWO!
imię: Magda.H , dnia: 06.07.2002
e-mail: magda.h@quick.cz
www: nie podano

312.

Madziu! Masz SUPER stronkę!! Też bym taką chciała!
imię: Aga , dnia: 05.07.2002
e-mail: agahorka@wp.pl
www: http://fleur-aga.blog.pl

311.

Super stronka
imię: Iza , dnia: 03.07.2002
e-mail: nie podano
www: nie podano

310.

Kurde zarombista strona tez bym chetnie takom zrobil ale cos nie mam czasu oby tak dalej pa
imię: krzych , dnia: 03.07.2002
e-mail: blizerd@interia.pl
www: nie podano

309.

spoczko stronka...bardzo tu ladnie :) a ja tak nie umiem :( ech...
imię: -=natkka=- , dnia: 02.07.2002
e-mail: nie podano
www: http://natkka.blog.pl

308.

czytałem księge i fajne rzeczy niektórzy do ciebie piszą.Masz duze powodzenie.
imię: Sławek , dnia: 02.07.2002
e-mail: alpinus7@wp.pl
www: nie podano

307.

powiedz siostrze zeby zmieniła strone bo jest bardzo dziecinna
imię: wawrzyniec , dnia: 02.07.2002
e-mail: nie podano
www: nie podano

306.

masz fajną stronę. Oglądałem twoje fotki i myślałem ze jestes starsza wyglądasz na około 14
imię: Sławek , dnia: 02.07.2002
e-mail: mielcar7@wp.pl
www: nie podano

305.

Madziu! Baaaardzo ci dziekuje! Moj nieciekawy blog ozywil sie dzieki tobie! Te gify sa wspaniale!
imię: Marg_Laiichaiel , dnia: 02.07.2002
e-mail: margaretka57@poczta.onet.pl
www: http://marg-aretka.blog.pl

304.

skad masz te fajne ruszajace sie za myszka stokrotki??? Przyślij mi mailem strone lub gotowe hasło html
imię: emilia , dnia: 01.07.2002
e-mail: sonne.krak@interia.pl
www: http://z-i-o-m-k-a.blog.pl

303.

Madziu serdeczne gratulacje , Twoja strona jest naprawdę interesująca.Mozna na niej znaleźć dużo ciekawych rzeczy, jest kolorowa oraz bardzo estetyczna.Trzymaj tak dalej!!!PA!
imię: ANIA , dnia: 01.07.2002
e-mail: ania0010@poczta.onet.pl
www: nie podano

302.

Jestem zachwycony tym co robisz!:)
imię: Optymista. , dnia: 30.06.2002
e-mail: nie podano
www: nie podano

301.

Witaj. Masz super stronke... Życzę powodzenia. Pozdrawiam :) Karolina.
imię: Kotka , dnia: 30.06.2002
e-mail: nie podano
www: http://koteczka.blog.pl

DO GÓRY 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 wpisz się do księgi!
.